RTV SLO KODA

Samovoljno spreminjanje pogodbenih določil, omejevanje izbire, neusposobljeni prodajalci in nedosegljivi klicni centri, to je le nekaj najpogostejših težav, s katerimi se srečujejo uporabniki telekomunikacijskih storitev. Operaterji niso korektni, poudarjajo pri Vseslovenskem združenju malih deležnikov, ki je proti štirim podjetjem vložilo tožbo; Telekomu Slovenije, Telemachu ter družbama A1 in T-2 očitajo, da so v zadnjih šestih letih večkrat zvišali cene naročniških paketov, pri tem pa niso navedli razlogov za to. Tožbe so trenutno v fazi odobritve. Težave s telekomunikacijskimi operaterji so med najpogostejšimi zadevami, s katerimi se ljudje obračajo na Zvezo potrošnikov Slovenije. Moti jih marsikaj, od po njihovem mnenju neupravičenih podražitev, do slabe kakovosti storitev. Pogosto se zaplete že v trgovini ob sklenitvi pogodbe.

Preberite več:

Več prispevkov