Dnevnik [Slovenija]

Page: 13

Reach: 118000
Country: SLOVENIA
Size: 179 cm2

06.08.2012

1/1

Odgovor na ¢lanek “Bodo Turki
vendarle dobili glasovalne
pravice v Lesni"?

V Casopisu Dnevnik je bil dne 3.
avgusta 2012 na strani 7 objavljen
clanek z zgoraj omenjenim naslovom,
v katerem je novinar Sebastjan
Morozov zapisal nekaj neresnic, pri
svojem prispevku pa tudi ni uposteval
pravocasnih pojasnil ATVE zaradi
katerih bi bile posredovane
informacije popolnejse.

Neresnicna je trditev, da je »potem ko
Je tursko lesno podjetje Miador iz
stecajne mase Preventa Globala lani

odkupilo 94 odstotkov delnic Lesne,
(je) ATVP Miadorju zamrznil
glasovalne pravice«. Ta trditev ne drzi
— ATVP podjetju Miador glasovalnih
pravic ni nikoli »zamrznila«, kar je
bilo novinarju dne 2. avgusta 2012
izrecno pojasnjeno. ATVP
nezakonitemu prevzemniku
»zamrzhe« glasovalne pravice z
odlocho, ki jo izda na podlagi 64.
clena zakona o prevzemih. Taksna
odlocba pa nikoli ni bila izdana.

Prav tako ne drzi naslednja navedba,
ki jo je zapisal novinar: »Ravno
odvzem glasovalnih pravic pa naj bi
bil razlog, da Miador v Lesno
nedavno ni viozil Stirih milijonov
evrov svezega kapitala.« ATVP je
novinarju posredovala Stevilko — sicer
Javno dostopnega — notarskega
zapisnika, iz katerega je jasno
razvidno, da je bil sklep o povecanju
osnovnega kapitala za Stiri milijone
evrov z izdajo 960.289 delnic
izglasovan, in to celo s 100-odstotki
zastopanega kapitala. Sklep o
dokapitalizaciji je bil torej izglasovan
in to ne glede na to, da ATVP ni
izdala dovoljenja za prevzemno
ponudbo, in ne glede na to, da

prevzemniku, tj. podjetju Miador,
predsednik skupscine (in ne ATVP!) ni
dovolil izvrSevati glasovalnih pravic.
Ocitno dokapitalizacija ni bila
izvedena zaradi drugih razlogov, ne
pa zaradi posega v glasovalne pravice.
Tudi slednje je bilo novinarju v
odgovoru z dne 2. avgusta 2012
nedvoumno pojasnjeno. Ravnanje
ATVP zato ni imelo in ne more imeti
povezave z morebitno
dokapitalizacijo oziroma njeno
neizvedbo, se manj pa z ugotovitvami
tako imenovanih poznavalcev razmer,
ki bi jih novinar ob upoStevanju
pojasnil ATVP lahko zlahka
prepoznal kot v celoti neutemeljene.
Ob tem ATVP Se pojasnjuje, da
prevzemnik v roku 30 dni od
prevzemne namere (objavljene 17.
septembra 2011 v casniku Vecer), ko
bi sicer moral prevzemno ponudbo ze
objaviti, ni Se niti viozil popolne vioge
za izdajo dovoljenja za prevzemno
ponudbo (celo nepopolna vioga je
bila poslana s priporoceno posto Sele
17. oktobra 2011, ATVP pa jo je
prejela 18. oktobra 2011, kar je dan
po tem, ko bi morala biti javno
objavljena prevzemna ponudba,
potijena s strani ATVP).

Zaradi opustitve pojasnil, ki jih je
pravocasno posredovala ATVE clanek
navaja neresnicna dejstva in je
pristranski, navsezadnje pa tudi
posega v dobro ime ATVP, Zato vas
pozivamo, da gornje navedbe in
pojasnila objavite v skladu z
zakonom o medijih.

Anka CadeZ, namestnica direktorja

Agencija za trg vrednostnih papirjev



