Delo, 28.01.2013
Tudi računovodski servisi občutijo stisko podjetij Z dejavnostmi izginjajo stranke Predsednik Zbornice računovodskih servisov Aleksander Stefanac opaža, da za gradbince skoraj ne delajo več »Nujno moramo biti seznanjeni z zakonitostmi področja, na katerem stranka deluje. To nam zapoveduje že poslovna etika. Moram vedeti, kaj počne stranka, da bom vedel, kakšne rešitve ji ponuditi,« pravi Aleksander Stefanac o železnih pravilih poslovanja. V tem času, januarja, je zelo težko že priklicati računovodski servis, vsi so zelo zasedeni. Zdaj končujemo preteklo leto. Do 31. marca morajo poslovni subjekti oddati poslovna poročila in davčne obračune, zdaj torej končujemo ta poročila. Gneča je predvsem zato, ker imajo računovodski servisi več strank in se morajo pač organizirati tako, da se lahko z vsako stranko srečajo in pogovorijo, kakšen je bil poslovni rezultat.