Novi tednik, 23.12.2011

Prodati ne_prodati_prodati_ne__Page_1Vse hujši zapleti v postopku prodaje Mercatorja, kar seveda vpliva tudi na dogajanje v Pivovarni Laško V tem tednu se je v predvideni prodaji Mercatorja in s tem posredno z reševanjem oziroma odplačevanjem dolgov Pivovarne Laško zgodilo veliko zapletov, ki nakazujejo, da juho, imenovano prodaja najboljšega soseda, kuha veliko kuharjev, da je v njej veliko politično obarvanih začimb in da bo, kot kaže, veliko odvisno od za danes napovedane seje nadzornega sveta Pivovarne Laško. Predsednik Vladimir Malenkovič za podrobnejša pojasnila včeraj ni bil dosegljiv.

Preberite več:

Delo, 23.12.2011

Dober posel_ali_nov_manever_za_zavla_evanje__Page_1Prodaja Mercatorja še bolj negotova Če je prevzemna namera skladna z zakonom, uprava pivovarne ne sme sama odločati o prodaji Ljubljana - »Ta poteza Mercatorja je predvsem manever za podaljšanje postopka njegove prodaje. Enaka zgodba, kot ona z Igorjem Lahom v sedmi prodaji Mercatorja in kot tretjerazredna izvedba z lasvegaško družbo, le da so tokrat akterji precej relevantnejši,« komentira ekonomist Bogomir Kovač. Pri tem opozarja na vprašanje, kako bi Mercator financiral prevzem, če bi resnično imel tak interes.

Preberite več:

Več prispevkov