Finance, 18.11.2014

Vsak izmed_400_tisoč_obiskovalcev_sejmišča_v_Ljubljani_povprečno_zapravi_30_evrovVsak izmed 400 tisoč obiskovalcev sejmišča v Ljubljani povprečno zapravi 30 evrov INTERVJU Mag. Iztok Bricl, direktor Gospodarskega razstavišča, napoveduje dva odstotka več prihodkov kot lani »Organiziranje sejemskih prireditev, to dopolnjujemo s kongresnimi prireditvami, na tretjem mestu pa so razstave,« nam je mag. Iztok Bricl, direktor Gospodarskega razstavišča, v enem stavku razložil dejavnost podjetja. Tako kot vsako leto si bo njihove prireditve tudi letos ogledalo približno 400 tisoč obiskovalcev, ustvarili bodo približno pet milijonov evrov prihodkov, kar je dovolj za pozitivno poslovanje. Poudarja dobro lokacijo in potrebo po novi večnamenski dvorani, ki bi stala na dvoetažni garažni kleti, vendar bi morali za to pridobiti soinvestitorja. ■ Je Ljubljana sejemsko mesto?

Preberite več:

Dnevnik, 18.11.2014

Zakaj ne_prodati_TelekomaZakaj ne prodati Telekoma Predsednik vlade Cerar nam je pred volitvami obljubljal, da bo spremenil privatizacijsko politiko prejšnje vlade in predvsem ne bo razprodaj al podjetij, ki imajo splošen gospodarski (infrastrukturni) pomen. Tak značaj naj bi po njegovem imel tudi Telekom, in zato je napovedal, da se ga v primeru, če bo po volitvah sam vodil vlado, ne bo prodajalo tako, kot je načrtovala Bratuškova. Taka in podobna zagotovila, še najbolj pa to, da nas je prepričal o lastni verodostojnosti, so bila med osrednjimi razlogi, da smo volilci njegovo stranko bogato podprli in mu omogočili, da nam danes z udobno parlamentarno večino vlada. Kot se to pri politikih rado zgodi, žal tudi Cerar pozablja, kaj vse nam je pred volitvami obljubljal. Za Telekom na primer sedaj pravi, daje njegovo prodajo Bratuškova tujini obljubila in mednarodni ugled Slovenije naj bi bil resno prizadet, če sedanja vlada te obljube ne bi izpolnila.

Preberite več:

Več prispevkov