dov. Operaterji po njihovem raz-vijajo vsak svoje rešitve, ki so na voljo le njihovim uporabmkomoziroma največ uporabnikomznotraj države, mednarodnihrešitev pa ni. Tudi pri Mobitelupoudarjajo, dajedinamikarazvojazelovisoka,zaradičesarsejetrebavečkrat odločati, katera od mno-žiee rešitevje prava in ne muhaenodnevnica.Monetaje bila m ostaja v sve-tovnem merilu edina storitev natem področju, ki uporabniku omo-gočaplačilo natako rekočvsehko-munikacijskih kanalihoperaterja,trdijo pri Mobitelu: »Smo edini, Id hkrati

Preberite več:

Do kodje v dobi interneta smiselno širiti šte-vilo bančnih enot, ni povsemjasno, a banke ševedno močno stavijo na osebno obravnavo B lana Dakič___________lana.dafacigflnance.siObnavljanje starih poslo-valnic in odpiranje novihse bankam splača, sajverjamejo v konkurenčnoprednost - osebno in indivi-dualno obravnavo strank.Kako to, da čedalje večSlovencev uporablja sodobnebančne poti, predvsem spletnobančništvo, banke pa intenziv-no odpirajo nove

Preberite več:

Več prispevkov