Francoski trgovec Carrefour, pred časom se je pojavljal kot možni prevzemnik Mercatorja, je v prvi polovici leta prodal za 46,2 milijarde evrov, kar je 0,6 odstotka manj kot lani v prvem polletju. Družba je prodajo občutno povečala v Braziliji in na Kitajskem. Podjetje ima prodajo razdeljeno v štiri regije. Francija, zahodna Evropa brez Francije, Latinska Amerika in Azija. Prodaja v Franciji, tam ustvarijo 22 odstotkov, je v prvem polletju v primerjavi s prvim polletjem 2008 upadla za štiri odstotke, najbolj je prodaja upadla v diskontih. V zahodni Evropi, tam ustvarijo 13 odstotkov posla, so imeli 4,9-odstotni upad, prodaja je najbolj šepala v italijanskih hipermarketih. Trgi v razvoju

balzam za bilance V Latinski Ameriki je prodaja v prvem polletju letos v primerjavi s prvim polletjem 2008 zarasla za 5,9 odstotka, najbolj pa je cvetela v Braziliji in Argentini. Latinska Amerika zaseda skoraj 12 odstotkov v portfelju trgov družbe, njen pomen pa raste. Dober rezultat so dosegli tudi na Kitajskem, kjer je prodaja poskočila za četrtino. Azija postaja vse pomembnejša, trenutno tam ustvarijo osem odstotkov prodaje. Mercator bo poslovanje razkril po skupščini »Kot javna delniška družba lahko podatke o poslovanju objavimo le v skladu z borznimi pravili. Sicer pa poslovanje skupine Mercator skrbno spremljamo in hkrati izvajamo ustrezne ukrepe, s katerimi želimo doseči hitro in učinkovito prilagoditev razmeram. Uprava zato ob vsakem četrtletju na novo ocenjuje uresničljivost sprejetega letnega načrta,« so na vprašanje, kakšno je njihovo polletno poslovanje in ali bo morda potreben rebalans letnega načrta, odgovorili v Mercatorju. Kot so dodali, bodo nekaj dodatnih informacij posredovali po ponedeljkovi skupščini. •



Medij: Finance
Avtorji: Tomažič Janez,Matejčič Katarina
Teme: Sklici skupščin delniških družb
Rubrika / Oddaja: Dogodki in ozadja
Datum: 17. 07. 2009
Stran: 3