Z novo podobo in novo zastavljeno trženj sko politiko želijo v vinogradništvu in vinarstvu Kapela v nekaj letih postati eden najbolj prepoznavnih pridelovalcev vrhunskih vin v Sloveniji, uveljavili pa bi se radi tudi na trgih Evropske unije in tretjih držav. Direktorica družbe Milena Rajk je dejala, da je prenovljeno podobo blagovne znamke Kapela novo vodstvo letos začelo graditi na vrednotah tradicije in zavezanosti visoki kakovosti, za ta korak pa so se v kolektivu s 27 zaposlenimi in letno realizacijo okoli 500.000 evri odločili zaradi ureditve asortimenta in spremljanja trendov na trgu.

Kot je pojasnila Milena Cigut, enologinja družbe, tudi izbor vin nove blagovne znamke Kapela obsega deželno vino, kakovostna vina (zvrst kapelčan, sortna vina laški rizling in Milena Rajk, Kapela: »Želimo postati eden najboljših pridelovalcev kakovostnih in vrhunskih vin.« rizvanec), vrhunska sortna vina (traminec, renski rizling, chardonnav, sauvignon), predikatna vina (chardonnav izbor, traminec izbor in ledena vina) ter od leta 2005 tudi peneča vina (kapelska penina). Cigutova zagotavlja, da so vina blagovne znamke Kapela izdelana izključno iz grozdja, ki je zraslo na območju Kapelskih goric. Kljub toči, ki je razredčila pridelek za približno tretjino, so letos vino izšolali iz mošta, iztisnjenega iz okoli 700 ton grozdja z lastnih vinogradov, 300 ton pa so ga dokupili od zasebnih vinogradnikov. Z naložbami in turizmom dati nov impulz Družba, ki je pred leti konsolidirala tudi lastniško strukturo, tako da so njeni večinski, 53,3-odstotni lastniki fizične osebe, povezane v družbo Kapelčan, 24,1 odstotka delnic ima Tovarna močnih krmil Črnci, 18,2 odstotka Radgonske gorice, dobre 4 odstotke pa Vinogradniška zadruga Kapela in mali delničarji, ima po navedbah Rajkove zelo ambiciozne načrte tudi na naložbenem področju. Samo za obnovo 30 hektarjev vinogradov - skupaj jih na območju podokoliša Radgonsko-kapelskih goric, ki jih stroka uvršča celo med 4 odstotke najboljših vinogradniških leg na svetu, obdelujejo 100 hektarjev - in za posodobitev vinske kleti naj bi v prihodnjih letih namenili več kot 700.000 evrov. »Velike in smele načrte imamo tudi na področju turistične ponudbe oziroma z ureditvijo vinskih poti ter ponudbo vinske kulinarike,« razkriva ambiciozne načrte direktorica. Z namenom postati nišni ponudnik vrhunskih vin so že v drugi polovici leta korigirali prodajne cene, ki se bodo do januarja prihodnjega leta skupaj zvišale za 20 odstotkov. Geza Grabar



Medij: Kmečki glas
Avtorji: Grabar Geza
Teme: mali delničarji
Rubrika / Oddaja: Ostalo
Datum: 26. 11. 2008
Stran: 25