• Medij: TV Slovenija 1
  • Datum objave: ponedeljek, 25.03.2024

TV SLOVENIJA1 TOZBA TELEKOMUNIKACIJSKE OPERATERJE

Slovenska sodišča odločajo o tem, ali bodo odobrila tožbe zoper telekomunikacijske operaterje, ki jih je zaradi neupravičenih dvigov naročnin vložilo Vseslovensko združenje malih deležnikov. Ker bo sodišče odločitev sprejelo tudi na podlagi razsežnosti oškodovanja, v združenju in pri Zvezi potrošnikov Slovenije morebitne oškodovance pozivajo, naj v tožbi sodelujejo.

ELEN BATISTA ŠTADER: Slovenska sodišča odločajo o tem, ali bodo odobrila tožbe zoper telekomunikacijske operaterje, ki jih je zaradi neupravičenih dvigov naročnin vložilo Vseslovensko združenje malih deležnikov. Ker bo sodišče odločitev sprejelo tudi na podlagi razsežnosti oškodovanja, v združenju in pri Zvezi potrošnikov Slovenije morebitne oškodovance pozivajo, naj v tožbi sodelujejo. Ob tem poudarjajo, da to naročnikom ne prinaša nobenih stroškov.

INES KOČAR: Telekom Slovenije, Telemach, A1 in T2 so v zadnjih šestih letih večkrat zvišali cene naročniških paketov, pri tem pa niso navedli razlogov za zvišanje. Čeprav so potrošnikom dali možnost, da od pogodbe odstopijo 30 dneh, po mnenju Združenja malih deležnikov in ZPS-ja niso po pravilih odigrali svoje vloge močnejšega člena v pogodbenem razmerju. S tem naj bi okoli milijon in pol naročnikov oškodovali za več kot 250 milijonov evrov. Preplačana sredstva zdaj zahtevajo nazaj s kolektivnimi tožbami. Te se nanašajo na naročniška razmerja od januarja 2018 naprej.

DOMEN PEPERKO (Odvetniška pisarna Jereb): Če je posameznik imel v tem času sklenjeno naročniško razmerje, je zelo velika verjetnost, da je bil vsaj enkrat podvržen enostranski spremembi cen in če je po tej enostranski spremembi cen še naprej ostal v razmerju in bil prisiljen sprejeti višjo ceno, potem spada v to skupino, ki so vključeni v tožbo.

INES KOČAR: Sama priključitev tožbi potrošnikom ne prinaša nobenih stroškov.

PETRA LOVIŠČEK (Zveza potrošnikov Slovenije): Stranka v postopku niso potrošniki, stranka v postopku je VZMD. Pomembno pa je, da se prijavijo potrošniki zato, da se s tem izkaže razsežnost oškodovanja.

INES KOČAR: Očitki so neutemeljeni in zavajajoči pa poudarjajo operaterji in dodajajo, da delujejo skladno z nacionalno in evropsko zakonodajo. Argumente so predstavili v okviru pravnega postopka, še dodajajo. Kdo je bil pri argumentaciji bolj učinkovit, bo jasno do konca leta, ko naj bi bilo znano, ali bodo sodišča tožbe odobrila ali ne.