Dnevnik.si, 20.09.2012

LJUBLJANA - Prišel je čas, ko si je treba namesto vprašanja, kakšen je idealen investitor, postaviti vprašanje, kakšne produkte potrošnik dejansko potrebuje. Ker potrošnik pogosto nima primernega znanja, je treba poskrbeti tudi za finančno izobraževanje, je bilo slišati na razpravi v okviru srečanja investitorjev, ki v Ljubljani poteka v soorganizaciji VZMD.

4193c88b9280b6afb7552e9bcf67fc89

Predsednica Zveze potrošnikov Slovenije Breda Kutin je v razpravi z naslovom Izobraževanje in zaščita uporabnikov finančnih storitev opozorila, da je treba začeti razmišljati o tem, kakšne finančne produkte potrebujejo potrošniki in kako lahko zadostimo njihovim potrebam. Povprečen potrošnik ne more razumeti dokumentacije, ki je pogosto napisana v drobnem tisku, in nima znanja, ki bi mu omogočal sprejemanje dobrih odločitev o investicijskih strategijah.

Spomnila je, da imajo potrošniki danes na izbiro veliko produktov, kar je simbolično označila kot "tiranija izbire", saj je biti potrošnik danes bolj ali manj "služba s polnim delovnim časom". Kot primer je navedla ponudbo različnih vrst kruha, pri čemer lahko zaradi različnih cen v obdobju enega leta pride do velikih razlik v stroških.

Preberite več:

Več prispevkov