Ljubljana, 20. septembra (STA) - Prišel je čas, ko si je treba namesto vprašanja, kakšen je idealen investitor, postaviti vprašanje, kakšne produkte potrošnik dejansko potrebuje. Ker potrošnik pogosto nima primernega znanja, je treba poskrbeti tudi za finančno izobraževanje, je bilo slišati na razpravi v okviru srečanja investitorjev, ki v Ljubljani poteka v soorganizaciji VZMD.

Predsednica Zveze potrošnikov Slovenije Breda Kutin je v razpravi z naslovom Izobraževanje in zaščita uporabnikov finančnih storitev opozorila, da je treba začeti razmišljati o tem, kakšne finančne produkte potrebujejo potrošniki in kako lahko zadostimo njihovim potrebam. Povprečen potrošnik ne more razumeti dokumentacije, ki je pogosto napisana v drobnem tisku, in nima znanja, ki bi mu omogočal sprejemanje dobrih odločitev o investicijskih strategijah.

Preberite več:

Finance.si, 21.09.2012

Izobraženi varčevalci so v interesu države, saj to preprečuje morebitne težave posameznikov ob prehodu v jesen življenja, so se na včerajšnji okrogli mizi vlagateljskega sejma Investo Expo v soorganizaciji VZMD strinjali člani evropskih združenj malih delničarjev. Kljub vsemu pa se za to ne naredi dovolj.

ganser

»Idealni varčevalec se sam poučuje o varčevalnih strategijah, bere analitska priporočila, sam analizira, išče primerne naložbe … Predvsem pa se zaveda, da je za lastne donose odgovoren predvsem sam,« pojasnjuje prvi človek svetovnega združenja vlagateljev WFI Roger Ganser.

Preberite več:

Več prispevkov