Iztok Lipovsek Vrhunski in uspešni športniki kot nacionalnijunaki in vzorniki ter posledično šport kotmedij zagotavljajo odmevno promodjo in s pravimi komunikacijskimi strategijami»sponzorjev« zagotovo prinašajo vecje tržne učinke od vloženih sredstev. V tej posplošeni oceni pa jecela vrsta odtenkov, ki jo lahkoobrne tudi na glavo. Najprej sesoočimo z dejstvom, dadosegajo v različnih državahposamezne športne panogerazlično javno priljubljenost(dcnimo hokej na travi je prinas prisoten zgolj v Prekmurju,v nekaterih državah pa je toprvi šport), da je mednarodnakonkurenca v

Preberite več:

Vitja Matijašič, foto: Marko Vavpetič/Zaklop Dr. Helmut 0. Maucher, menedžer svetovnega slovesa, dolgoletni predsednikpodjetja Nestle, javnosti znan tudi kot eden ustanovnih članov Svetovnegagospodarskega forumaje na povabilo poslovnega kluba Socius v začetkujulijav Ljubljani predaval o izzivih giobalizacije. Poleg razlage širšegakonteksta priložnosti innevarnosti padanjatrgovinskih meja nam jezaupal tudi nekaj praktičnihizkušenj, povezanih z izbiroključnih

Preberite več:

Več prispevkov